W trakcie swojej pracy zawodowej, zrealizowałam ogromną ilość autorskich szkoleń, bardzo często uszytych na miarę konkretnego Klienta. Poniżej znajdują się tylko niektóre z nich. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani szkoleniem, proszę o kontakt poprzez formularz znajdujacy się TUTAJ
AUTORSKIE PROGRAMY PROFILAKTYCZNE
- Pigułka gwałtu – mity a rzeczywistość
- W świecie Kameleona. Program profilaktyki uzależnień od komputera i Internetu
- Akademia emocji. Cykl warsztatów
- Ja i moja wewnętrzna Jędza. Warsztat reformujący
- Kalejdoskop uczuć
- Kobieta w matce ukryta
- Moja Indywidualna Mapa Motywacyjna
- Moje relacje – praca z genogramem
- Uwalnianie emocji, cykl warsztatów doświadczeń własnych dla osób z problemem regulacji emocji
- Co jest normą, a co patologią?
- Diagnoza różnicująca problemy i zachowania młodzieży
- Lekka jak motylek…anoreksja. Wstępna diagnoza i procedury
- Metody diagnozy prawidłowego rozwoju dziecka do lat 7
- Nauka wspomagana środkami psychoaktywnymi u ucznia. Metody diagnozy
- Elementy psychoterapii systemowej w praktyce psychoterapeutycznej
- Genogram. Narzędzie wywiadu, diagnozy i terapii
- Praca z narracją po traumie
- Superwizja
- Coaching rodzicielski. Nowa metoda pracy z rodzicami
- Metody coachingu rodzicielskiego w procesie wsparcia i asystowania rodzinie
- Pomiędzy wsparciem a kontrolą. Zarządzanie relacją z klientem z rodzinnej pieczy zastępczej
- Skuteczna komunikacja w zespole
- Skuteczny koordynator rodzinnej pieczy zastępczej. Moduł 1. Diagnoza
- Skuteczny koordynator rodzinnej pieczy zastępczej. Moduł 2. Jak tworzyć cele?
- Skuteczny koordynator rodzinnej pieczy zastępczej. Moduł 3. Plany pomocy dziecku – instrukcja obsługi
- Skuteczny koordynator rodzinnej pieczy zastępczej. Moduł 5. Sieci wsparcia
- Skuteczny koordynator rodzinnej pieczy zastępczej. Moduł 6. Monitoring i kontrola
- Superwizja
METODYKA PRACY NAUCZYCIELA I WYCHOWACY
- Bezsilność i bezradność wychowawcy w pracy z wychowankiem
- Coaching rodzicielski. Nowa metoda pracy z rodzicami
- Doradca jako coach nauczyciela. Wstęp do metody
- Emocja jako zmysł. Nowe podejście w wychowawczej pracy z emocjami
- Interwencja profilaktyczna wobec ucznia podejrzanego o eksperymentowanie ze środkami psychoaktywnymi
- Interwencje w sytuacji cyberprzemocy na terenie szkoły
- Motywowanie uczniów do nauki
- Nowe subkultury młodzieżowe na terenie szkoły-jak wykorzystać ich potencjał?
- Od diagnozy do rozwiązania. Projektowanie działań profilaktycznych i naprawczych w szkole
- Poczet rodziców w szkole – rodzic roszczeniowy
- Rozwijanie kompetencji emocjonalnych ucznia jako element pracy wychowawczej w szkole
- Skuteczna komunikacja w zespole wychowawców
- Superwizja
- Trening asertywności w kontaktach z wychowankiem i rodzicem
- Trening umiejętności metod coachingowych
- Umiejętne szukanie argumentów w kontaktach z rodzicami
- Uzależnienie od komputera, narkotyków, telefonu. Formy pomocy dziecku i rodzinie
- Wybrane metody socjotmetryczne w pracy wychowawcy i pedagoga
- Wychowanek – współpraca i współdziałanie w zespole specjalistów
- Zaburzenia afektywne u dzieci i młodzieży – niezbędnik wychowawcy i nauczyciela